دلسُــرا

سروده های مُنا چ.ز
مشخصات بلاگ
دلسُــرا

✍🏻می نویسم از دل

آخرین نظرات

 

تو رو آزارت میدم ولی رَهات نمیکنم
تو همون هستی که من جُز عشق صدات نمیکنم!
.
اگه قهر میکنم وُ واست پُر ادعّا میشم
بخدا فقط میخوام بیشتر توو قلبت جا بشم!
.
هِی میگم مقابل ِ عشق ِ تو لجبازی کنم
اینجوری شاید بشه غرورمم راضی کنم!
.
اما دل نمیذاره پیش ِ تو خودخواهی کنم
منو وادار میکنه که از تو عذرخواهی کنم!
.
وقتیکه عاشقتم چجوری مغرور بمونم؟
منی که نمیتونم از فکر ِ تو دور بمونم!
.
خودمم خسته شدم از اینهمه ادا اُصول
دیگه هرچی تو بگی با جون وُ دل میگم قبول!
.
حالا من چیکار کنم لایق ِ داشتنت بشم؟
اگه تو دلت بخواد حاضرم منـّت بکشم!
.
قول میدم از این ببعد هیچجوری آزارت ندم
راه بده که ایندفه با پای قلبم اومدم!
.
دلتو بدست آوردم میدونم.. خوب میدونم
حالا دیگه پای عشقت تا قیامت میمونم...
.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">