دلسُــرا

سروده های مُنا چ.ز
مشخصات بلاگ
دلسُــرا

✍🏻می نویسم از دل

آخرین نظرات

 

عزیزترینم.. کشورم.. ایران ِ من تاج ِ سَرَم
بدون ِ خاک ِ پاک ِ تو بیهوده ام.. بی ثمرم
.
ای همه اعتبار ِ من.. مایه ی افتخار ِ من
غرورم از تو زنده است.. عزّت ِ من تویی وطن
.
ایران ِ من بذار بگم با جون وُ دل عاشقتم
خداروشکر ایرونیَم.. خداروشکر لایقتم
.
کجای ِ دنیا مثل ِ تو مَظهر ِ بی ریائیه؟
کدوم نژادی بهتر از نژاد ِ آریائیه؟
.
کجا دلای ِ آدماش مثل ِ دل ِ ایرونیاست؟
کی مثل ِ مَرد ِ ایرونی نجیب وُ با حُجب وُ حَیاست؟
.
کدوم دیار ِ عاشقی لیلی ِ مجنونو داره؟
کجای ِ دنیا بهتر از زنای ِ ایرونو داره؟
.
طلوع ِ فرهنگ وُ هنر.. شب ِ جهالت رو سحر
همه از ایران ِ مَنه.. از خاک ِ مَرز ِ پُرگوهر
.
تمام ِ دنیا میدونن ایران مَهد ِ تمدّنه
هرکسی مُنکرش میشه بی شـَک حسابی نادونه!
.
ایران همیشه مال ِ ماست.. ما مَردم ِ غیور ِ پارس
کارون وُ دریای ِ خزر.. هر قطره از خلیج ِ فارس
.
شمال، جنوب، از شرق وُ غرب.. اقوام ِ مختلف همه
برای ِ قدرت ِ وطن، همبستگیشون مُحکمه
.
ما همه عضوی از همیم.. از پهنه ی یک سرزمین
اهل ِ یه خاکیم هممون.. ایرانیئیم فقط همین!
.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">