دلسُــرا

سروده های مُنا چ.ز
مشخصات بلاگ
دلسُــرا

✍🏻می نویسم از دل

آخرین نظرات

 

منو رَها میکنن از غم ِ بی انتها
با خودشون میبرَن دسته ی پروانه ها!
.
میبرَن تا شهر ِ دل.. شهر ِ پُر از آرزو
پای نماز ِ نیاز.. با دل ِ پاک.. بی وُضو
.
روی سجّاده ای بافته از انتظار
توی ِ هوایی پُر از عطر ِ گلای بهار!
.
- با زبون ِ دلم میطلبم از خدا
با تمام ِ وجود حاجَتمو بیصدا!
.
میطلبم از خدا دیدن ِ روی ِ دوست
راه طلب میکنم؛ راه ِ رَه ِ کوی ِ دوست
.
آرزو میکنم بی حَد وُ حَصر وُ مَحال
آرزویی غریب.. آرزوی ِ وصال!
.
آرزو میکنم رنگ ِ دل آبی بشه!
رنگ ِ لب ِ عاشقا سُرخ ِ شرابی بشه!
.
آرزو میکنم عشق حقیقت بشه!
جای ِ آئین وُ دین مهر طریقت بشه!
.
آرزو میکنم آرزو نـَمونه
خدا هر آدمی رو به خواستـَش برسونه!
.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">