دلسُــرا

سروده های مُنا چ.ز
مشخصات بلاگ
دلسُــرا

✍🏻می نویسم از دل

آخرین نظرات

 

تازه میفهمم که آری.. عاشقَت هستم 
تازه حالا که حضورَت رفته از دستم!
.
باز امشب با خیالَت همنشینم من 
با خیالت مِی نخورده واله وُ مستم!
.
روزگار کز تو جُدایَم کرده باکی نیست
منکه پیمان ِ دلَت را با دلم بستم!
.
گر نبوده عشق ِ تو سهم ِ من از دنیا 
پس چرا من کوزه ی عشق ِ تو بشکستم؟!
.
آنچنان در وَصف ِ عشق ِ تو غزل گفتم
کز حِصار ِ خلوت ِ تنهایی ام رَستـَم!
.
عطر ِ تو اینک درون ِ شعر ِ من جاری ست
آه.. من اکنون به آغوش ِ تو پیوَستَم!
.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">