دلسُــرا

سروده های مُنا چ.ز
مشخصات بلاگ
دلسُــرا

✍🏻می نویسم از دل

آخرین نظرات

 

نه ایللَر که اُونونـَن سَر اِلـَدِم
بـِلـَمنـَن هَـنـّـِه ایسته یُو دِمَدِم
.
بـِلـَسِنـَه اورَگیم یانِده اوُندا
اونون جَـتِه هاموزادِه گِچـَدِم
.
اگر بیلیردِم اُو عشقِه یالان دور
قـُیوردوم قیچ بـِلـَسـِنـَه گـِدَردِم
.
مگر من اُونه حـَقـدَن نـِیـلـَمیـشدِم ؟
آی آلله نـِـیلـیم ایـنده من بو دَردِم
. .
.
ترجمه :
چه سالهایی که با اون سر کردم
ازم هرچی خواست نه نگفتم
.
اونموقع دلم براش سوخت
بخاطر اون از همه چی گذشتم
.
اگر میدونستم اون عشقش دروغه
پا میذاشتم روش و میرفتم
.
مگر من در حق اون چیکار کرده بودم ؟
ای خدا چیکار کنم حالا من با این دردم ؟
.
.
.
پ.ن : اولین و تنها شعری که سالیان دور به زبان مادریم گفته بودم😊
.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">